Wednesday, December 30, 2015

Hot Trend 2016 / MOM JEANS!

Witajcie po Świętach Kochani! Mam nadzieję, że spędziliście je wspaniale :) Dziś przygotowałam dla Was post o jednym z najgorętszych trendów w 2016 roku. Pewnie większość z Was już wie, że Mom Jeans będą jednym z wiodących trendów wg Pinterestu. Czym charakteryzuje się ten model jeansów? Wysokim stanem i prostymi nogawkami zwężającymi się ku dołowi. Najlepiej prezentują się z podwiniętymi nogawkami, odsłaniającymi kostki. 
Mom Jeans to bardzo uniwersalny model spodni. Można je nosić w wersji sportowej jak i zarówno glamour. Stanowią dobrą bazę dla prostego t-shirtu jak i eleganckiej, satynowej bluzki. 
Poniżej kilka propozycji. A Ty masz już swoje idealne Mom Jeans? :)

1. lee 2. pull&bear 3. h&m 4. topshop 5. topshop 6. topshop 7. h&m 8. topshop

9 comments:

  1. Nie jestem przekonana do tych spodni. Dla innych jak najbardziej na tak, ale ja mam wrażenie, że nieciekawie by wyglądały na mnie :p
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    ReplyDelete
  2. są brzydkie i pełno ich w lumpeksach,dla mnie zadna rewelacja.I nie mają prostych nogawek,skoro się zwężają,prawda?A poza tym to dużo dobrego w Nowym Roku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No niestety nie do końca się z tym zgodzę :) bo mimo tego że się lekko zwężają są powszechnie uważane za proste. Również życzę wszystkiego najlepszego! Pozdrawiam :)

      Delete
  3. ja uwielbiam te spodnie, są bardzo wygodne i do wszystkiego pasują:)

    ReplyDelete
  4. Super wyglądają te spodnie, ale nie wiem czy bym się odważyła w nich wyjść, niby tylko spodnie ale jednak coś mnie powstrzymuje :D Ale wyglądają super!

    angelika-akkie.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. być może skuszę się na ten model ;)
    Wszystkiego Dobrego na Nowy Rok ❤️

    ReplyDelete
  6. Mamy mieszane myśli co do tych spodni :)

    Życzymy wszystkiego dobrego w Nowym Roku kochana!

    SiostryAndrzejewskie


    ReplyDelete
  7. jestem na tak, sama mam takie :)

    ReplyDelete
  8. Są świetne sama zakupiłam je niedawno :)<3 wygodne i uniwersalne. Nie wiem dlaczego jest wobec nich duża fala krytyki, no ale gusta są inne :)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !