Monday, December 15, 2014

Christmas Home Decor

Remont dobiegł końca. Powoli zaczęłam przygotowywać się do Świąt i dekorować swój pokój. Skrzynkę znalazłam w piwnicy. Od razu wiedziałam jaka będzie jej rola : ) Pomalowałam ją na biało i ozdobiłam niedbale lampkami. Wazon kupiłam już wcześniej w BlackRedWhite. Brzozowe gałązki również pomalowałam i udekorowałam łącząc tylko dwa kolory. Zrezygnowałam z bogatego wystroju wnętrza i w ten sposób zachowałam harmonię. Pamiętajcie, że zasada "less is more" sprawdza się również podczas dekorowania pomieszczeń : )



skrzynka diy // wazon blackredwhite // kule qule.pl // świeczka auchan // czerwona świeczka biedronka

26 comments:

  1. Bajecznie, uwielbiam takie wnętrza, biel zawsze mnie urzeka :)

    ReplyDelete
  2. jak u Ciebie jest pięknie! kocham białe wnętrza :D a pomysł z tą skrzynką jest świetny, może wypróbuję coś podobnego ;)

    ReplyDelete
  3. Piękne wnętrze,takie z klimatem.Biel jest ponad czasowa.Pomysł ze skr zynką fajny,też mam taką białą.Rozumiem że wszystko już jest,a jakie masz łóżko?Wesołych Świąt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie jeszcze brakuje mi nowego łózka :) ale to kwestia czasu :)
      Wesołych ;*

      Delete
  4. skrzynka boska :) i zazdroszcze przestrzeni w pokoju, ja mam malo mebli ale wszystkie stoja obok siebie i jeszcze nie ma ani kawałka wolnego :(

    ReplyDelete
  5. śliczne, skąd są te lampki- kuleczki? :)


    http://bluelikeskyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ślicznie, uwielbiam świąteczne dekoracje, tego nigdy dość!
    Pozdrawiam Cię serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    ReplyDelete
  7. uwielbiam świąteczne ozdoby! a twój pokój wyszedł cudownie ^.^

    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ja wolę wnętrza w nieco cieplejszych barwach :)

    ReplyDelete
  9. bajecznie<3 kiedy caly pokoj pokazesz?:)

    ReplyDelete
  10. Jest idealnie! Nie mogę doczekać się zobaczenia reszty pokoju :)

    ReplyDelete
  11. Wszystko super, ale moim zdaniem podłoga nieco psuje efekt. Nie myślałaś nad nieco jasniejszym kolorem albo imitacja tzw surowych desek?

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !