feather jumpsuit

Może i trochę za wcześnie na zakładanie kombinezonu, ale niestety nie mogłam się powstrzymać,
by Wam go nie pokazać. Zdecydowanie zbyt długo leżał w mojej szafie !
Na swoją kolej czeka jeszcze jeden kombinezon, ale bez pośpiechu, wszystko w swoim czasie : )
Koralowa torebka urzekła mnie swoim fasonem no i przede wszystkim kolorem.
Jeśli macie ochotę na taką torebkę to z łatwością znajdziecie ją w sklepie etorebka.pl.



kombinezon motelrocks.com
torebka etorebka.pl
szpilki papilion.pl

Comments

  1. Zarówno kombinezon, jak i torebka są świetne! :)

    ReplyDelete
  2. Your amazing !! This jumpsuit is beautiful ! You look so so pretty :)

    Xoxo
    Cassandre from http://duodeuxmode.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. I love this outfit!

    http://nicelaif.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. kombinezon - fajny motyw :)
    torebka - czaiłam się na nią, podoba mi się jej wielkość, ale szkoda że nie jest "lżejsza"

    ReplyDelete
  5. wiesz,ze kocham pióra, i ten ten dzisiejszy strój jest perfekt!!

    ReplyDelete
  6. Śliczny jest ten kombinezon kochana;) Cudownie w nim wyglądasz;)

    ReplyDelete
  7. wzór jest wspaniały! pięknie się prezentuje z butami xx


    ruedevogue.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. you are beautiful. i LOVE your blog~

    xx,
    grace

    ReplyDelete
  9. Torebka ma mega energetyczny kolor:)

    ReplyDelete
  10. Piękne piórka, zmysłowo, kobieco, ulotnie! Miłego dnia:)) Zapraszam do mnie. www.bushmenka.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. wow! kombinezon jest rewelacyjny! <3

    ReplyDelete
  12. Jesteś świetną szafiarką.Oczywiście-śliczności!

    http://stylowa-moda-moda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. ładnie, oryginalnie, fajnie kompletuje się z Twoim nowym kolorkiem:)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. Piękny ten kombinezon! Buty również baaardzo mi się podobają :) Mam podobne ;)

    ReplyDelete
  15. prześlicznie wyglądasz ;)! fajne butyy.

    ReplyDelete
  16. świetnie wyglądasz w tym kombinezonie! ;D jedynie pozazdrościć.

    ReplyDelete
  17. fantastyczny kombinezon. Eksponuje Twoje piękne nogi. =) Pozdrawiam.!

    ReplyDelete
  18. Wolałam, gdy byłaś blondynką... ale stój jest fajny ;)

    ReplyDelete
  19. nie przepadam za kombinezonami, ale chyba od tego postu zmieniam zdanie! :D
    wyglądasz w nim super ;))

    zapraszam do siebie na KONKURS :))

    do wygrania KARTA PODARUNKOWA DO H&M
    O WARTOŚCI 180 zł!!!!
    WARTO!! : )))

    ReplyDelete
  20. podoba mi się to połączenie koloru torebki do zestawu :D

    ReplyDelete
  21. Beautiful face, nice legs and sexy outfits! You make my cock so hard, baby! I just wanna open your legs and shoot my sperm in your sweet pussy!!!

    ReplyDelete
  22. cudowne te buty. ja takich szukam i nie mogę znaleźć :( ogólnie super blog. zapraszam do mnie i pozdrawiam http://simplefashion26.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  23. Torebka torebką, ale skąd masz takie cudowne buty?!

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !