Saturday, June 18, 2011

wild safari || KONKURS DASH44

Post właściwie powinien być już wczoraj ,ale miałam problem z wybraniem zdjęć.
Stylizacja prawie w całości jest sh oprócz torebki i bransolet : )
Rajstopy mam natomiast z udanej szafowej wymiany.
W tym zestawieniu czułam się jak prawdziwy poszukiwacz przygód.
Brakuje tylko dzikich zwierząt i baobabów : )
No cóż...może kiedyś uda mi się zobaczyć ten piękny,dziki świat przyrody...
Tymczasem zapraszam do oglądania !
Pozdrawiam !

PRZYPOMINAM O KONKURSIE DASH44 !!!

chusta sh
bluzka amisu sh
spodenki sh
rajstopy h&m wymiana
bransolety h&m
torebka h&m



32 comments:

  1. Zakochałam się w tym outficie!! Chyba jeden z najlepszych jakie wstawiałaś. Wyglądasz rewelacyjne, a te rajstopy powalają! :)

    ReplyDelete
  2. wyglądasz rewelacyjnie. świetne rajstopki i torebka :)

    ReplyDelete
  3. Fajnie wygląda ta apaszka zawiazana na kucyku - pomysł godny skopiowania :-)

    ReplyDelete
  4. Super rajstopki:)


    Zapraszam do udziału w konkursie u mnie na blogu:)

    ReplyDelete
  5. Ślicznie wyglądasz :) stylizacja jak zawsze świetna :)

    ReplyDelete
  6. rajstopy są świetne ! uwielbiam Twoje różnorakie fryzurki :) och jak ja Ci zazdroszczę tych sh :D

    ReplyDelete
  7. Sceneria prawie jak na safari :)
    Podoba mi się pomysł z tą chustką przy kucyku.

    ReplyDelete
  8. Rajstopy są rewelacyjne.
    Świetnie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  9. świetnie rajstopy!

    btw, jakim aparatem zrobiłaś zdjęcia? są naprawdę świetne!

    ReplyDelete
  10. torba z frędzlami to coś czego mi brakuje, uwielbiam Cię w panterce we włosach w tej i poprzedniej postaci:)

    ReplyDelete
  11. awesome tights! and love the bag xx
    ceeharvey.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. świetnie wyglądasz :)) rajstopy extra!

    ReplyDelete
  13. Rajstopy świetne ! ; )) outfit jak zawsze extra ;) pozdrawiam.

    ReplyDelete
  14. Serio.. Ten strój, ta sceneria..
    Świetnie.!

    ReplyDelete
  15. świetna torebka! bardzo Ci pasuje panterka:)

    ReplyDelete
  16. Zmieniłabym tutaj szorty lub bluzkę, ale ogólnie fajnie :)

    ReplyDelete
  17. uwielbiam Twoje rajstopki :) .

    http://przereklamowana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. rajstopy sprawiają że całość jest dość odważna, ale podoba mi się bardzo!

    ReplyDelete
  19. spodenki są piękne
    Pozdrawiam Julka
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. bardzo mi się podoba zestawienie kolorystyczne!

    ReplyDelete
  21. HEJ! ZAPRASZAM CIĘ NA KONKURS REGAL ROSE NA MOIM BLOGU! NAGRODĄ JEST ŚLICZNY PIERŚCIEŃ Z KRZYŻEM!
    http://agnieszkowa-szafa.blogspot.com/2011/06/konkurs-regal-rose.html

    ReplyDelete
  22. ekstra stylizacja :)

    miley-kto.blogspot.com

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !