Sunday, June 19, 2011

carpe diem baby

Dziś outfit całkowicie w moim stylu z przewagą koloru czarnego.Uwielbiam połączanie skóry z jeansem nie tylko w "ciężkim" wydaniu ,ale również tak jak dzisiaj w bardziej kobiecym.Piszę tego posta ..słucham Metallicy i wspominam stare,dobre czasy kiedy to miałam 14-17 lat : ) Ehh jak ten czas leci...

Konkurs DASH44 !

Zapraszam również do zadawania pytań TUTAJ !

Ps.Zastanawiam się nad założeniem fanpage'a na facebooku,ale nie wiem czy to ma jakiś większy sens ? Hmm.

katana sh
spódniczka zara wymiana
torebka primark
jazzówki DeeZee


42 comments:

  1. świetna torebeczka! nigdy wcześniej takiej nie widziałam :)

    PS. Zapraszam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu - jest mało chętnych, więc miałabyś OGROMNE szanse na wygraną. A naszyjnik naprawdę by do Ciebie pasował :)

    chocarome.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. bardzo mi się podoba i zakładaj fb! :)

    ReplyDelete
  3. świetnie wyglądasz! bucisze cudne

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. torebke<333 uwielbiam, spodnica jest swietna!

    ReplyDelete
  5. Świetna jest ta spódnica, miałam ją kupić i teraz żałuję,że tego nie zrobiłam! Świetnie wyglądasz!

    ReplyDelete
  6. świetne połączenie! uwielbiam Twoją spódnicę

    ReplyDelete
  7. zestaw super, ale powiedziałabym, że pisze się "Metalliki":) to mój ulubiony zespół:)

    ReplyDelete
  8. nie nie ja piszę tak bo to jest Metallica a nie Metallika : ) z resztą jak kto woli.Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  9. Świetna spódniczka.! :)
    Obserwuje :D

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładna stylizacja. Myśle, że założenie fanpage'a to dobry pomysł. Zobaczysz ile osob uwielbia Twój styl;)
    Adrianna

    ReplyDelete
  11. świetny zestaw, spódniczka mega!

    ReplyDelete
  12. świetny set i boska torebeczka :D

    ReplyDelete
  13. Śliczny outfit ! :) Jazzówki są cudowne ;] pozdrawiam.

    ReplyDelete
  14. Pięknoości.!
    Ta torebka jest mega. Od dawna szukam takiej kamizelki. Jazzówki są fenomenalne.! Pierścionki. Ahh. Kocham twoje ubrania.! ♥

    ReplyDelete
  15. facebook jest wkurzajacy ;< a jak go zalozysz to nie wszyscy beda mogli brac udzial w konkursie bo beda musieli spelnic warunek polubienia Ciebie a nie kazdy ma tam konto

    ReplyDelete
  16. świetny zestaw! klimatyczny:)

    ReplyDelete
  17. jak masz chęci, to śmiało zakładaj!
    A mi się strasznie marzą skórzane szorty, szukam i szukam, nie mogę ich znaleźć, wrrr.

    ReplyDelete
  18. Świetnie wyglądasz! Szczególnie podoba mi się spódniczka i torebka ; )

    ReplyDelete
  19. świetnie wyglądasz! :)

    ReplyDelete
  20. torebka jest rewelacyjna ! zestaw bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  21. Świetnie wygląda to połączenie, strasznie podoba mi się fason spódnicy.

    Nie muszę wspominać że Metallica to moja miłość, dlatego z niecierpliwości przewinęłam na dół, na piosenkę :)

    ReplyDelete
  22. super spódnica, fb jest ok, ja na swoim który mam od kilku dni (przełamałam się i założyłam) mam zamiar zamieszczać to co na blog nie trafi, jeśli założysz swój na pewno polubię:)

    ReplyDelete
  23. metallica, eh nie mam szczęścia do ich koncertów, raz byłam o wiele za młoda, jak byli ostatnio byłam w ciąży, może jeszcze kiedyś:)

    ReplyDelete
  24. Ja tez uwielbiam ta torebke i nikomu jej nie oddam;-)
    Wyglądasz super!

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam. Wyglądasz rewelacyjnie,a torebka jest cudowna :)

    ReplyDelete
  26. a i tak nic nie przebije tych chorych stóp które tak lgną ku sobie,beznadzieja

    ReplyDelete
  27. torebka ! <3
    jezuss moje marzenie nowe ;D

    ReplyDelete
  28. fajna torebka
    Pozdrawiam Julka
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Zakochałam się w Twojej torebce, mowtywy flagowe rzucają mnie ostatnio na kolana. Zapraszam do nas ;).

    ReplyDelete
  30. Ten strój jest świetny, ta spódniczka <333 świetnie wyglądasz + te miejsce w którym robione były zdjęcia dodaje temu stroju pazura :)

    ReplyDelete
  31. fenomenalnie ! wszytko jest idealne ! torebka urocza !

    ReplyDelete
  32. masz świetne pomysły a stylizacje :) obserwuje.

    lidzia007.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. rewelacyjny zestaw! torebka i spódnica rządzą!

    ReplyDelete
  34. extra butki i spodnica! wielbię Twoją buzię, przypominasz mi młodą Christinę Applegate, masz taką trochę niebezpieczną urodę ;)

    ReplyDelete
  35. Pomimo, że nie przepadam za jeansem, w Twoim zestawie jest on po prostu cudowny!

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !