Saturday, January 22, 2011

zakupy

Witam Was ! postanowiłam kolejny raz skorzystać z uroków wyprzedaży zimowych , kupiłam sobie koronkową spódniczkę o której tak na prawdę marzyłam od dawna : ) Floral spódniczka nie jest akurat z wyprzedaży tak samo jak rajstopy w serduszka ,ale od razu wpadła mi w oko.Nie mogłam się również powstrzymać by nie kupić tego złotego drapieżnika ...właściwe jest to naszyjnik ,ale jest w miarę uniwersalny i można go też nosić jako bransoletę.Warkoczyki kupiłam ponieważ będą mi niezbędne do uzupełniania floral stylizacji : ) Już niedługo nowy outfit z udziałem jakiejś rzeczy z zakupów - także zapraszam do podglądania : ) Pozdrawiam !

koronkowa Cubus
snake Cubus
warkoczyki Cubus
floral h&m
rajty h&m



27 comments:

  1. Świetna ta koronkowa :)

    pozdrawiam...

    ReplyDelete
  2. koronkowa i sanke sa swietne! <3
    udane zakupy:)

    ReplyDelete
  3. Udane te zakupy ! Fajne rzeczy kupiłaś.

    ReplyDelete
  4. piękne rajty i wspaniała koronkowa spódnica :)

    ReplyDelete
  5. spódnica jest właśnie u mnie na liście must have i pewnie jutro znajdzie się w szafie :))

    ReplyDelete
  6. Przejrzałam cały Twój blog i bardzo podoba mi się tu. Masz świetny styl!

    ReplyDelete
  7. zakupy jak widać udane. Nad spódnicą floral sama się zastanawiałam,ale na moich szerokich biodrach źle leży:(

    ReplyDelete
  8. wąż tez na przeceni?? muszę się wybrać chyba po niego;)

    ReplyDelete
  9. Chyba też się wybiorę do cubusa. Po snake'a ;D

    ReplyDelete
  10. wszystko się podoba! ; )
    ile kosztowały rajstopy?

    ReplyDelete
  11. do Rotkohl tak wąż również z przeceny z 50 zł na 20 : )
    do Anonimowy rajstopy kosztowały 30 zł : )

    ReplyDelete
  12. rajtuzy są boskie ♥ ! widzę, że masz trochę ciuchów z US, także jeśli cię to zainteresuje... to w promodzie teraz jest taka bransoletka własnie z elementami USA za 20 zł :)

    ReplyDelete
  13. Zakupy naprawdę super, podoba mi się wszystko!! Co do koronkowej spódniczki, przypomniałaś mi swym postem, że mam jedną w szafie, ale ma gorszy fason od twojej i nie bardzo umiem ją zestawić. Ale pokombinuję i coś wymyślę!!

    ReplyDelete
  14. koronkowa spódniczka i rajstopki - mniam! <3

    ReplyDelete
  15. Kwiatkowa kieca boska..Tylko nie pisz, że z serii: "h&m za 19,90 zł"..;p

    ReplyDelete
  16. zazdroszcze spódniczek szczegolnie tej z cubusa ;(( fajny blog dodaje do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  17. Ciekawe ciuchy:)
    Bransoletka jest świetna i oryginalna!

    ReplyDelete
  18. A myślałam nad tym wężem jak go zobaczyłam w cubusie:)

    ReplyDelete
  19. mam taką samą koronkową spódniczkę, a rajty są przeurocze !
    :)

    ReplyDelete
  20. Very beautiful: styles, photos, blog!
    see you on my blog...
    xxx

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !